eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe] › Re: pekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe]
  • Data: 2003-11-30 07:30:30
    Temat: Re: pekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe]
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Osoba ta zdecydowala sie podziekowac pekao24 za uslugi i przeniesc rachunek
    > Osoba ta zlozyla wiec wypowiedzienie z 30 dniowym okresem splaty pozostalej
    > kwoty kredytu Nastepnego dnia po
    > zlozeniu wypowiedzenia okazalo sie, ze pekao24, nie informujac(!) zamknelo
    > linie kredytowa uniemozliwiajac korzystanie z  funkcjonujacego w koncu
    > jeszcze konta.
    > W umowie z pekao24 wyraznie jest napisane ze procedura zamkniecia linii
    > kredytowej odbywa sie natychmiastowo tylko w przypadku _odstapienia_ od
    > umowy, a odstapic mozna jedynie w terminie 3 dni od jej zawarcia.
    > Potem umowe mozna tylko wypowiedziec z 30 dniowym okresem wypowiedzenia! Nie
    > ma mowy o tym, ze konto jest blokowane natychmiast po zlozeniu
    > wypowiedzenia.

    Witam,
    Składając dyspozycję zamknięcia rachunku, zgodnie z regulaminem (nie mam tam
    konta) bank zastosował procedurę zgodną z prawem bankowym. Pekao24 nie musi
    informować. Wszystko ta osoba dostała na piśmie podpisując umowę w regulaminie
    prowadzenia konta. Ta osoba chyba nie bardzo doczytała regulamin - błąd! W 30
    dniowym okresie wypowiedzenia bank blokuje środki znajdujące się na koncie. Nie
    zamyka konta. Zwykle przelewa takie środki na nieoprocentowany rachunek
    przejściowy. Cel - realizacja odroczonych płatności np. kartowych, itd.
    Standardowa procedura. Znajdziesz pewnie zapisy w regulaminie prowadzonego
    rachunku, jak i w prawie bankowym, na podstawie którego skonstruowano regulamin
    prowadzonego konta. Więc proces jest z góry przegrany. Niezły ubaw musiała mieć
    telefonistka obsługująca infolinię. Pewnie myślała: czytać nie umie, albo nie
    rozumie co jest napisane w regulaminie. Niestety, zgodnie z procedurami banku
    wszystko jest O.K.
    Pozdrawiam,
    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1