  • Data: 2003-01-16 18:32:07
    Temat: Re: pekao24.pl - kicha
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to jest to samo, co Eurokonto WWW? Bo zaczynam się w tych tworach
    > gubić, pomimo, że sam mam konto w Telepekao24 (tzn. tak się kiedyś
    > nazywało, bo teraz tej nazwy nigdzie nie ma, a na stronie WWW istnieje
    > tylko napis "Centrum Bankowości Elektronicznej").
    > Ile kosztuje prowadzenie rachunku w tym Pekao24?
    > Krzysztof K. Maj

    Telepekao24 i Pekao24 to dwie różne sprawy. Pekao24 to usługa dostępu
    do "tradycyjnych" Eurokont w Pekao (Standard, Plus, VIP itd). A więc
    masz "normalne" Eurokonto np. Plus a usługa Pekao24 umożliwia Ci dostęp do tego
    konta np. poprzez sieć. Usługa ta jest dostepna tylko w tych oddziałach banku,
    które przeszły już na nowy system informatyczny. Na razie jest to 6 wybranych
    oddziałów w Warszawie.
    Telepekao24 to dostęp do internetowego (z założenia) rachunku Eurokonto WWW.
    Czyli musisz założyć taki rachunek. Myślę, że gdy wszystkie oddziały banku będą
    miały dostępną już usługę Pekao24, to Telepekao24 "zaniknie".
    Polecam stronę banku http://www.pekao.com.pl

    Pzdr. keres