  • Data: 2006-01-29 16:15:42
    Temat: Re: pełnomocnictwo w mBanku
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lech wrote:
    > Przecież to nie ma sensu. Wyślę ponownie a mBank znowu zgubi. Do tego
    > dochodzą dodatkowe koszty gdyż pełnomocnik musiałby zrobić sobie
    > ponownie zdjęcie. Uważam, że jeśli wysyłka drogą pocztową jest
    > ryzykowna to mBank nie powinien z niej korzystać albo przesyłać
    > koperty opłacone do wysyłki poleconym. Czy to nie nadaje się czasem
    > do GINB-u?

    A na jakiej podstawie chcesz to przekazać do GINB? Bank nie zmusza Cię do
    wysyłania przesyłki w tej formie. To jest Twoje PRAWO. Równie dobrze możesz
    ją wysłać kurierem albo listem poleconym (tyle, że na swój koszt, a bank nie
    jest zobligowany żadnymi przepisami do ponoszenia kosztów przesyłki). Poza
    tym to niekoniecznie mBank musiał to zgubić (ale jest to oczywiście
    możliwe).

    Możesz też przekazać dokumenty w mKiosku, chociaż tu całkowitej pewności
    doręczenia też nie ma (ale bank nie będzie zrzucał winy na pocztę). Poza tym
    nie jestem pewien czy takie dokumenty tam przyjmą.

    Jakie zdjęcie masz na myśli? W moim przypadku nie potrzebowali żadnych
    zdjęć.

    P.S. Nie odpowiadaj nad cytatami.

    --
    Dawid