eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipesel proszę o radę pilneRe: pesel proszę o radę pilne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pesel proszę o radę pilne
    Date: Sun, 10 Jul 2005 21:03:21 +0000 (UTC)
    Organization: A poorly-installed InterNetNews site
    Lines: 35
    Sender: k...@p...onet.pl@235-be2-2.acn.waw.pl
    Message-ID: <s...@k...kjonca.bogus>
    References: <damo5t$lbt$1@inews.gazeta.pl> <dao0qd$668$1@news.onet.pl>
    <das1ia$gpe$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 235-be2-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1121029402 27780 82.210.185.235 (10 Jul 2005 21:03:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2005 21:03:22 GMT
    X-Geek: GIT d s+:- a-- C++ UL P+ L++ E W N+ w- PS+ PE++ PGP t-- X-- R- tv- b+ D+ G e
    h-- r- z?
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356657
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 22:48:42 +0200,
    osoba podpisana: EW <e...@w...gazeta.pl>
    napisała:
    > Kochani, dziękuję za wasze odpowiedzi, ale nadal nie mam kredytu, ani żadnej
    > informacji z banku. Bank twierdzi, że czeka na odpowiedź z BIK
    > w sprawie błędnego nr pesel. I tak już czekam od prawie 2 tygodni. Pragnę
    > dodać, że nigdzie jeszcze nie występowałam o kredyt ani kartę kredytową,
    > choćby z tej przyczyny, że dopiero niedawno skończyłam studia i dostałam
    > stałą pracę.

    A nie miałaś konta np. w Pekao SA? Oni swego czasu dawali 300 PLN debetu
    na dzień dobry. To tak na marginesie.

    Co *ja* bym zrobił.
    1. Wszedł na stronę www.bik.pl
    2. poszukał formularza zapytania konsumenckiego, wypełnił i wysłał do
    BIK (poleconym of course)
    3. Na otrzymanej odpowiedzi będzie albo
    a) nazwa banku który Cię wpisał albo
    b) info, że Twoich danych nie ma w BIK
    4. W przypadku 3a wystosowałbym pismo do Banku który błędnie wpisał, z
    żądaniem zmiany danych.
    5. W przypadku 4b poszedłbym do banku z otrzymaną odpowiedzią.

    A tak poza tym bank coś ściemnia. Info z BIK banki dostają szybko.


    KJ


    --
    Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1