    From: PshemeK <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pewien bank - ale się ubawiłem ;)
    Date: Sat, 30 Jul 2005 15:15:33 +0200

    Adam Iganowicz napisał(a):

    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe
    > pomysły? ;)

    Bank PKO BP każe sobie płacić za znalezienie numeru rach na podstawie
    dokumentu tożsamości (przynajmniej wg jednej Pani Kasjerki w Pewnym
    Oddziale). Dychę.
    W praktyce wygląda to tak : podchodzi do kasy klient i mówi, że chciałby
    wypłacić pewną sumę pieniędzy, i podaje dowód. Pani Kasjerka bierze
    dowód, szuka nr rachunku i kasuje za to prowizję 10 PLN.
    Widziałem. Wyśmiałem.

    Tylko nie znalazłem nigdzie TOiP tego banku, w związku z czym nie wiem,
    czy taka prowizja rzeczywiście istnieje, czy jest była to może błędna
    interpretacja jakiegoś innego zapisu w TOiP przez Panią Kasjerkę w
    Pewnym Oddziale.

    Może ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć i/lub wskazać link do TOiP PKO BP?

    Pozdrawiam

    PshemeK