  • Data: 2011-01-09 18:21:51
    Temat: Re: pietnuję Polbank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/9/2011 3:18 AM, RobertS wrote:
    > na pamięć go nie znam a sprawdzić nie miałem jak, zagroziłem że jeżeli
    > przelew się nie wykona (pomimo poprawnego logowania i autoryzacji) to
    > złożę reklamację i jednak udało się

    nie nie
    , przelew puszczą

    sprawdzanie czy to ty odbywa się zawsze w terminie, który dają sobie na
    wypuszczenie przelewu. W regulaminie zwykle stoi, ze przelewy zostaną
    wykonane najpozniej nastepnego dnia roboczego lub podobnie.
    jesli by sie dogadali z tobą, to przelew mógłby pójść wcześniej
    jeśli cie nie złapią to przelew pójdzie, ale w ostatnim możliwym terminie.
    Inaczej bank narobiłby sobie kłopotów.
    Zupełnie inną sprawą jest weryfikacja pracownika banku.
    Wyślij im swoją zdrapkę :)