  • Data: 2005-04-20 14:05:39
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-04-20 15:57- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Rokefeler, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Zastanawiam się jeszcze kto powinien ponieść koszty zwrotu nienaleznych
    > pieniędzy , bo chyba nie biedny niesłusznie obdarowany?
    > No i ewentualnie pozostaje jeszcze kwestia tego że musiałbym się
    > pofatygować do banku żeby te pieniądze zwrócić(a akurat nie mam czasu
    > ani ochoty) , kto mi zapłaci za fatygę ? Wyrazam wolę zwrotu ale to
    > niech teraz bank się pofatyguje i przysle kogoś do mnie w godzinach w
    > których będzie mi to pasować.
    >
    > Jeżeli ktoś popełnia błędy to powinien za nie płacić.
    >
    > Ja widzę dwa wariany w takiej sytuacji:

> [...]

    Polecam zatem lekturę kodeksu cywilnego (Księga trzecia,Tytuł piąty.
    art. 405 - 414. A także przyglądnięcie się artykułowi 284 kodeksu
    karnego (wbrew temu co tu wielu pisało, czyn taki nie da się w żaden
    sposób zaklasyfikować jako kradzież, ale co najwyżej jako przywłaszczenie).

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****