  • Data: 2004-12-22 16:17:41
    Temat: Re: pilne- prosze o pomoc
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aga wrote:
    > Tak tylko ja wg banku nie mam pelnomocnictwa do konta walutowego.

    to jakim cudem przyjeli i wykonali twoją dyspozycje utworzenia lokaty w USD?

    > Nie to ja zlozylam dyspozycje likwidacji lokaty- bez pisma bo nie bylo
    > fizycznie dolarow w banku

    to jednak mąż zakłądał lokatę a ty ja chcesz tylko zerwać?
    I mimo ze nie masz pelnomocnictwa do rachunku walutowego przyjeli bez pisma
    twoja dyspozycję? i to na dodatek ustną, bez pisma?

    Nic nie da sie zrozumiec z tego co piszesz,

    > ... Zapomnieli zmowic na poniedzialek i mialo byc na dzisiaj..

    pewnie nie wiedza czy moga ci wyplacic, ja bym nie ryzykowal :-)
    *** blad ***