eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipilne- prosze o pomoc › Re: pilne- prosze o pomoc
  • Data: 2004-12-22 16:01:57
    Temat: Re: pilne- prosze o pomoc
    Od: "aga" <d...@p...WYTNIJTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > Mam z mezem konto zl w Milenium (ja jestem pelnym pelknomocnikiem).
    >
    > maz ma konto, a ty pelnomocnictwo
    >
    Tak tylko ja wg banku nie mam pelnomocnictwa do konta walutowego.

    \> > (...) jestem pelnomocnikiem do tej lokaty i przy pelnomocnictwie
    > > nie ma mojego podpisu).
    >
    > no to trzeba było złożyć ten podpis - często załatwiałem sprawę tak, że
    robiłem
    To rozwiazanie jest niezgodne z procedurami- prawdopodobnie.......

    > jak byly na lokacie to tez byly w banku :-) a teraz sa pewnie na rachunku
    > dolarowym bo pewnie maz zerwal lokate. Wlascicielem rachunku i lokaty jest
    maz,
    > co z tego ze ty ja zakladalas
    Nie to ja zlozylam dyspozycje likwidacji lokaty- bez pisma bo nie bylo
    fizycznie dolarow w banku ... Zapomnieli zmowic na poniedzialek i mialo byc
    na dzisiaj..

    >
    > > przez infolinie udzielono mi informacji ze moge to ja przyjsc i wyplacic
    te
    > > pieniadze- wyjasnialam problem z pelnomocnictwem
    >
    > no to nie powinno byc klopotow - do rachunku masz pelnomocnictwo i dlatego

    No i jest problem- bo nie moga mi wyplacic- tej lokaty ... Mam zlozyc
    reklamacje. W ogole to jest dziwny bank, nie chca podac danych osoby z ktora
    dzisiaj rozmawialam i ktora dzwonila do mnie..



    > A problemu juz pewnie nie ma
    > *** blad ***

    A problem jest ...........


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.12.04 16:17 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1