  • Data: 2006-02-19 18:00:54
    Temat: Re: ping pong w reklamacjach
    Od: "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ra wrote:
    > zastanawiam się czy jest jakiś sens odpowiadać na odpowiedz do
    > reklamacji, nie mam ochoty na ping-pong ale też nie chciałbym żeby
    > bank "pomyślał" że uznałem ich argumenty bo są po prosu nie na temat
    > albo odwracają kota ogonem np napisałem że 2x musiałem donosić
    > dokumenty (1 wygasł) jakby nie można było skompletować listy na
    > początku albo przy pierwszym razie. A oni odpisują że obsługa wniosku
    > się przedłużyła bo nie było kompletu dokumentów

    raczej tylko swoja satysfakcja
    dzis np napisalem do mBanku czy nie da sie zapisac na stale numeru rachunku
    Urzedu Skarbowego przy placeniu z mBiznes
    bo teraz za kazdym razem musze wpisywac numer konta US co jest skrajna
    glupotą, zglosilem to do nich
    i mi odpisali :

    "(...)Uprzejmie informuje, iz numer rachunku Urzedu Skarbowego moze Pan
    zapisac w
    programie Word badz notatniku i za kazdym razem kopiowac numer rachunku i
    wklejac go do szablonu przelewu(...)"

    smiech na sali kurde ;]