  • 1. Data: 2006-02-19 17:23:35
    Temat: ping pong w reklamacjach
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    zastanawiam się czy jest jakiś sens odpowiadać na odpowiedz do
    reklamacji, nie mam ochoty na ping-pong ale też nie chciałbym żeby bank
    "pomyślał" że uznałem ich argumenty bo są po prosu nie na temat albo
    odwracają kota ogonem np napisałem że 2x musiałem donosić dokumenty (1
    wygasł) jakby nie można było skompletować listy na początku albo przy
    pierwszym razie. A oni odpisują że obsługa wniosku się przedłużyła bo
    nie było kompletu dokumentów

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-02-19 18:00:54
    Temat: Re: ping pong w reklamacjach
    Od: "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl>

    Ra wrote:
> [...]
    > początku albo przy pierwszym razie. A oni odpisują że obsługa wniosku
    > się przedłużyła bo nie było kompletu dokumentów

    raczej tylko swoja satysfakcja
    dzis np napisalem do mBanku czy nie da sie zapisac na stale numeru rachunku
    Urzedu Skarbowego przy placeniu z mBiznes
    bo teraz za kazdym razem musze wpisywac numer konta US co jest skrajna
    glupotą, zglosilem to do nich
    i mi odpisali :

    "(...)Uprzejmie informuje, iz numer rachunku Urzedu Skarbowego moze Pan
    zapisac w
    programie Word badz notatniku i za kazdym razem kopiowac numer rachunku i
    wklejac go do szablonu przelewu(...)"

    smiech na sali kurde ;]

  • 3. Data: 2006-02-19 19:55:46
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapisac w
    > programie Word badz notatniku i za kazdym razem kopiowac numer rachunku i

    ISO ileśtysięcy :-)

    podobnie jest z przelewami do Zus - za każdym razem marnuje 3 kody a mogliby to
    zrobic w jednej pozycji rozbite na 3 kwoty jak to robi inteligo

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-19 21:56:21
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/19/2006 8:55 PM, gasper wrote:

> [...]
    >
    > podobnie jest z przelewami do Zus - za każdym razem marnuje 3 kody a
    > mogliby to zrobic w jednej pozycji rozbite na 3 kwoty jak to robi inteligo

    Bodajże Millenium ma kombajn do obsługi ZUS (3 w jednym ;-) ) - a DB PBC
    pamięta numery US, a nawet pomaga je wyszukiwać.

    Pzdr: Witek

  • 5. Data: 2006-02-19 22:18:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Urzedu Skarbowego przy placeniu z mBiznes
    > bo teraz za kazdym razem musze wpisywac numer konta US co jest skrajna

    Zgadzam się, wpisywanie za każdym razem numeru konta, NIPu i całej reszty
    jest skrajną głupotą ... a szczególnie skrajną od czasu,
    gdy można wmBanku korzystać z funkcji 'wykonaj ponownie'. :)

  • 6. Data: 2006-02-19 22:46:27
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 19-02-2006 o 22:56:21 Catbert <c...@w...pl> napisał:

    > On 2/19/2006 8:55 PM, gasper wrote:
    >
    > Bodajże Millenium ma kombajn do obsługi ZUS (3 w jednym ;-) ) - a DB PBC
    > pamięta numery US, a nawet pomaga je wyszukiwać.
    >
    > Pzdr: Witek

    Nawet w Kredyt Banku po wpisaniu US pojawia się nr konta, a ZUS jest w
    jednej pozycji z zapamiętanymi danymi.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 7. Data: 2006-02-20 17:47:31
    Od: "Nissak" <d...@S...in.lublin.pl>

    S.T. wrote:

    > Zgadzam się, wpisywanie za każdym razem numeru konta, NIPu i całej
    > reszty jest skrajną głupotą ... a szczególnie skrajną od czasu,
    > gdy można wmBanku korzystać z funkcji 'wykonaj ponownie'. :)

    oo ciekawe ;] Dzięki Bardzo
    dziwne ze konsultancji mBanku tego nie podpowiedzieli ;)
    spadłeś mi z nieba ;] choć martwi i tak troche marnowanie na to kolejnego
    kodu
    ale wole szukac w historii rachunku niż klepać te glupoty w kółko

  • 8. Data: 2006-02-20 18:14:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > martwi i tak troche marnowanie na to kolejnego kodu

    Bez przesady, możesz mieś w zapasie kilka list kodów, a jak
    nie chcesz ich 'marnować' zawsze możesz się przełączyć na hasła SMS-owe

    > ale wole szukac w historii rachunku niż klepać te glupoty w kółko

    A czego Ty tam chcesz _szukać_?
    Ustawiasz zakres na miesiąc, filtrujesz przelewy podatkowe,
    (albo np. do ZUS) i masz wszystko jak na dłoni ...