    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: pit x2 w grudniu za listopad
    Date: Sat, 18 Dec 2010 15:14:32 +0100

    skippy wrote:

    > Swoją drogą nie wykluczam, iż z rozlicznia kwietniowego budżet więcej
    > dostaje, niż musi zwrócić.
    >
    > Jeśli tak jest, to pewnie chodzi o korporacje i pensje urzędników ergo
    > pieniądz podatnika płacony samemu sobie z lewej kieszeni do prawej.
    > Nie mam jak spawdzić.
    >
    > Nie zmienia to jednak nic z pierwszego posta.
    >
    > Pozdrawiam

    Rozwiązanie by w grudniu płacić podwójny podatek dochodowy za listopad jest
    z przed 1989. Prawdę mówiąc istnieje odkąd pamiętam. Przed 1989 dotyczyło
    głównie prywatnych przedsiębiorców zwanych eufemistycznie rzemieślnikami, a
    postrzeganych jako grupa złodziei i oszustów. Dziś też jest popularny
    pogląd, obstawiam, że to pogląd większości, że prywatny przedsiębiorca to
    oszust i krwiopijca, tuczący się na pracy prawdziwych Polaków. A taki
    przedsiębiorca, który jeszcze odniósł widoczny sukces gospodarczy to pewny
    złodziej, do tego agent, sprzedawczyk i zdrajca narodu. Prawdziwie moralnie
    słuszne przedsięwzięcie to firma państwowa. Ideałem jest firma państwowa
    deficytowa. Szczytem moralności jest strategiczna państwowa firma
    deficytowa.