  • Data: 2009-04-06 09:52:46
    Temat: Re: pko bp
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:grb7c4$fhu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > A co chcesz kupić?To na razie plotka wic nic nie wiadomo.

    Już wiadomo dość dużo (przecieki, przecieki;-). Do lipca ma dojść do tej
    emisji, ma być z prawem poboru.
    Nie chcę kupić, ale mam akcje pkobp więc będę mógł z prawa poboru skorzystać
    lub zbyć je na giełdzie.
    Nie wiem jednak jak to w praktyce wygląda, nigdy w tym nie uczestniczyłem.
    Zastanawiam się po prostu ile tych praw poboru otrzymam na akcję i po jakim
    kursie będzie je można zbyć na giełdzie.
    No i jak będzie wyglądał kurs pko po tej emisji.

    > Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia
    > na akcje teraz.

    Z tego co widzę jest dokładnie odwrotnie, kurs rośnie właśnie o 5% więc
    chętni na akcje są ;-)

    > pozdr stary
    pozdr.
    T.