  • Data: 2002-12-17 21:54:28
    Temat: Re: pko bp - czemu bylem glupi i tam mam konto
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > zadowolony.
    > >

    > Ludzie! Nie robcie sobie jaj!!!
    > Wczoraj moja noga po raz ostatni postala w Rotundzie w PKO PB w W-wie. Po
    > odstaniu 1h w kolejce i przy okienku zamknalem raz na zawsze konto. Nie dosc,
    > ze jechalem do oddzialu godzine do centrum, to jeszcze musialem powalczyc z
    > pania, choc przyznam, ze starala sie mnie dobrze obsluzyc "ten ostatni raz".
    > Zostaje w PKO BP w postaci Inteligo (darmowy dostep do gotowy w calej Polsce)
    > przewalam swoje cale finanse do m-banku, wlacznie z kredytem w koncie (ktory
> [...]

    PS. Aha - i jeszcze jedno. PKO PB jest drogim bankiem w kontekscie prowizji i
    roznych oplat. Stoja zdecydowanie na poziomie sredniej krajowej w tym zakresie,
    oprocentowanie ROR-u to straszna cienizna, a na dodatek trzeba miec swieta
    cierpliwosc przy dostepie do konta i czasem "ludyczne podejscie" (ach te piekne
    czasy kolejek "za kielbasa"!!).

    Karciarz01