  • Data: 2006-03-01 15:19:48
    Temat: Re: pko bp - mistrzowie lamerstwa!!!!
    Od: quwert <q...@g...xxxxxxxx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 13:58:49 +0100, Smerf napisał(a):

    > przeszli samych siebie - lamerzy pierd....

    W/g informacji po skardze mailowej "pracuja nad tym"

    > czy ktos kto opracowywal ten system zdaje sobie sprawy z konsekwencji jakie
    > to za soba niesie???
    > chyba nie!!!!

    Dzisiaj wysylam kolejna skarge z zadaniem anulowania
    oplaty z tytulu prowadzenia konta z powodu ble ble ble....

    wiele to nie da, ale kilka tysiecy skarg MUSI cos ruszyc

    slyszalem opinie, iz powyzsze ksiegowanie mialo na celu
    "ukrycie" oplat przed klientami (tymi bardziej rozgarnietymi:)
    a ze przy okazji dziala to na kontach firmowych, no coz...

    I jeszcze jeden kwiatek/ki

    w starym Inteligo koszty obslugi bankowej drukuje na dwoch kartkach A4:
    1-oplaty i prowizje
    2-naliczone odsetki

    latwo i prosto,

    natomiast w inteligo pkobp drukuje:
    1-oplaty
    1'-prowizje
    2-odsetki
    3-zlecenia stale tj. oplata za dostep internetowy
    tak se qwa wymyslili
    4-historia wszystkich obcizen w celu zaksiegowania 50 gr za kazda
    daje to kilka stron wydruku plus reczne zliczanie qwa
    5-filtr kwota MIN-MAX to nie jest np 20-100 tam trzeba wpisac
    -100 do -20 czyli kwota 100 jest kwota minimalna w/g projektantow
    systemu!!! Mozna i tak:>

    czyli okolo 15-20 kartek plus 30 minut pracy na podsumowania.

    > Serdecznie odradzam wszytskim korzystanie z uslug pko bp s.a.

    No ale w stary inteligo nie dadza mi kredytu na dzialalnosc,
    i obsluga jest dosyc mila i niekiedy ladna, aczkolwiek ostatnio
    uslyszalem na sali obslugi slowa skierowane do mnie w stylu
    "wy! tu podpiszczie" :)