  • Data: 2002-08-14 17:41:22
    Temat: Re: pkobp czy warto
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> szukaj wiadomości tego autora

    Garr Anonim wrote:

    > Witam Was, pewnie kiedy jak zawsze o tym bylo.
    > Mam w mBanku, ale sa lekkie problemy z jedynym bankomatem w moim miescie
    > :))) mysle o zmianie. Interesuje mnie bezpieczenstwo i malo prowizji.
    > :Czy
    > polecalinbyscie PKO i czemu nie ;> czy lepsze Pekao, czy jednak slaby
    > kondycyjnie Lukas (ktorego sie obawiam :))

    Zabawny bank, ale obserwując mój ulubiony oddział przez już 7 lat widzę,
    że coś tam się pomału zmienia na lepsze. Ostatnio jak chciałem podwyższyć
    limit VE z default 100 na 300 to sprawdzili historię rachunku i się
    dopytywali, czemu przez wakacje nie było wpłat ... "konto studenckie,
    rozumie pani, stypendium, rozumie pani, dopiero w listopadzie za
    październik i listopad, tego ...".

    Na pewno jest tanie i jest mnóstwo bankomatów. Kartą daje się płacić, nie
    miałem problemów. Chyba że za jakiś czas znów zaczną zmieniać "system
    komputerowy" to będzie z pół roku bajzlu ;->

    --
    Pozdrówka,
    Artur