    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pl.biznes.banki.alior
    Date: Mon, 15 Dec 2008 21:08:08 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:gi6at1$8pa$7@inews.gazeta.pl

    > Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o podobnej
    nazwie?
    > Cholea... Pzepaszam...
    > Może warto otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior -- lub o podobnej
    nazwie?

    Przepraszam ale o so chodzi ;)

    > Mnie chodzi o fenomen tego Alior. Naprawdę ten bank warty aż takiego
    zachodu?

    To idealny przykład jaką moc ma reklama :)

    > IMO oni mają tyle kłopotów, że należy raczej zaczekać z otworzeniem tam
    kont.

    True, true, true. Z drugiej jednak strony pomijając już wątek tego całego
    medialnego szumu wokół aliora należy zadać sobie pytanie, czemu tak wiele
    ludzi (przynajmniej na grupie) prezentuje takie duże zainteresowanie ofertą
    ów banku? Może to dowodzi tego, że coś na naszym bankowym rynku nie do końca
    gra? Że oferta z jaką mamy do czynienia w chwili obecnej nie odpowiada
    znacznej liczbie osób, że są na rynku jeszcze jakieś nisze/potrzeby które
    nowy gracz może spełnić i ludzie tego potrzebują.

    > Niby opłaciło się tym, którzy skorzystali z kart kredytowych Alior, ale
    IMO
    > te błyskawiczne zmiany jedynie źle świadczą o tym banku.

    IMO szum medialny nie wyszedł im na dobre. Miejmy nadzieję, że będzie OK. Ja
    trzymam za nich kciuki.