  • Data: 2005-05-15 07:58:45
    Temat: Re: płacenie kartą...
    Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > bank założył ci blokadę na konto jak wynik autoryzacji.
    > Sama transakcja pójdzie dopiero wtedy jak się sklepowi będzie chciało.
    > Np. za kilka dni, a w dobrych wypadkach i za kilka miesięcy.
    > Jeśli transakcja nie zostanie rozliczona, to blokada zniknie za
    > tydzien, kasa wróci na konto, co wcale nie zwalnia cię z obowiązku
    > pamiętania, że tą kasę już wydałeś i z konta ci jej ruszyć nie wolno.
    > Ale to rzadki wypadek, bo zwykle zanim blokada znika, to transakcja
    > zostanie rozliczona (w poczet blokady oczywiście).
    zaraz zaraz, jeśli blokada znika to chyba to oznacza że bank przesyła do
    sprzedającego informację że anuluje transakcję ? wtedy późniejsze pobranie
    pieniędzy z konta by nie nastąpiło i to by było jedyne sensowne
    rozwiązanie bo inaczej to nigdy nie można by mieć pewności czy nie nastąpi
    jakieś obciążenie rachunku