    From: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: plan systematycznego oszczedzania
    Date: Thu, 23 Jul 2009 19:35:24 +0200

    > Bzdura... nie poparta liczbami, tak to jest.
    >
    > Zasadniczo kazdy fundusz bedzie dobry, czym bardziej agresywny tym lepiej
    > byle mial historie... i nie trafil go szlak likwidacji w dolu co juz sie
    > niektorym przydarzyli jak Uniuon -Investment zlikwudowal fundusz na dnie
    > bessy informatycznej.

    Panie Strybyszewski!
    Przestań Pan pierdolić i naganiać. Wszyscy wiedzą, że jesteś żenującym
    wciskaczem fundów, pewnie robisz dla jakiegoś syfu typu finamo lub
    openfajnans. Możesz wrabiać ludzi na krótkie terminy, ale jak się ktoś pyta
    o poważną sprawę jaką jest "posag" dla dziecka, to wciskaj kitu. Nie jestem
    zwolennikiem przemocy, ale za takie teksty ktoś powinien ci solidnie mordę
    obić, bo robisz krzywdę innym.
    Dombrek