  • Data: 2009-04-16 12:58:19
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: z-ka | TGd <z...@g...kropeczkapeel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 08:02:28 -0700 (PDT), Marcin Krasoń - Structus.pl
    napisał(a):

    > A ja uważam, że to sensowny krok. Ludzie zamawiają po 3-4 listy, które
    > leżą gdzieś po szufladach, gubią się i potem zamawiają kolejne nie
    > wykorzystując tych. A w ten sposób człek pomyśli trzy razy, nim zamówi
    > kilka na raz. A jak pomyśli sensownie to przejdzie na hasła SMS-owe i
    > będzie miał spokój, wygodę i darmochę.

    Nie do konca sensowny. Jakis czas temu zapragnalem sie pobawic w hasla
    smsowe. Jako, ze mieszkam poza PL podalem niepolski numer tel. Po jakims
    czasie w billingu zauwazylem dziwne oplaty w wysokosci 2EUR za sms. Okazuje
    sie ze to wlasnie byla oplata za sms z haslem jaki wyslal do mnie mBank.
    Oczywiscie szybko zrezygnowalem z tej uslugi, bo takich kosztow przelewu
    nie uwzglednialem w tej zabawie. A hasla moga sobie spokojnie lezec w mojej
    szufladzie i nic sie im nie stanie.

    --
    http://taniegadanie.blogspot.com