  • Data: 2009-04-17 12:06:39
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: "z-ka | TGd" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Kwi, 19:58, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Użytkownik "z-ka | TGd" <z...@g...kropeczkapeel> napisał w
    wiadomościnews:16fj5lo0lv5i5$.1nekn1xpusvrp.dlg@40tu
    de.net...

    > Nie rozumiem. Twój zagraniczny operator komórkowy pobiera opłaty za
    > przyjęcie smsa z zagranicy?! Co to za kraj?

    Dokladnie tak. Sporo sie naglowkowalem co to za oplata. Ten kraj to
    Belgia. Kiedy zrezygnowalem z tej uslugi w mBanku smsy premium (bo
    chyba inaczej tego nazwac sie nie da w tym przypadku) sie skonczyly.
    Oczywiscie inne smsy przysylane z polskich i nie tylko numerow sa
    naturalnie bezplatne.
    A 2EUR za jeden Allegrowy (czy tez zakupowy) przelew to troche
    przegiecie.

    http://taniegadanie.blogspot.com