  • Data: 2009-04-18 12:28:29
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 14:01:40 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "Robert Kois" news:1d0l3tg9o7oh7$.dlg@kojer.kojer

    > 5 zł za listę... no jeżeli to nie jest dla Ciebie dużo nie jest to mogę
    > tylko pozazdrościć zasobności portfela :) I
    > W czasach kiedy aktywnie korzystałem z usług mBanku zdarzało mi się
    > wykorzystywać nawet 4 listy w skali miesiąca, a więc 20 zł idzie się stukać,
    > a za te pieniądze mam 4 dobre piweczka, co przy moim ogromnym zamiłowaniu do
    > tego trunku jest liczbą znaczącą (bo liczy się każdy kufelek pienistego
    > napoju - ot co he he he)

    Poczekaj, robisz ponad setkę (ile jest haseł na liście bo nie pamiętam?)
    przelewów miesięcznie i problemem dla ciebie jest 20zł? To na jakie kwoty
    ty je robisz? Dawno z mbanku nie korzystałem ale do takiej masówki to
    pewnie sporo innych banków ma lepsze rozwiązania. Choćby podpisywanie całej
    paczki przelewów jednym kluczem.

    > Po za tym mBank zaczyna oszczędności nie od tego miejsca co trzeba. Czemu
    > np. każda lista jest wysyłana w oddzielnej kopercie? - względy
    > "bezpieczeństwa" jak mniemam.
    > I jeszcze jedno - czy koszt produkcji listy + wysyłka, rzeczywiście wynosi 5
    > zł? Nigdy w to nie uwierzę.

    A wierzysz w to, że bank za te przelewy nie płaci?

    > Jak zatem można nazwać takie poczynania - pazerność! Inaczej nie potrafię
    > określić obecnych posunięć mBanku (i nie chodzi mi tylko o opłatę za listy).

    Uznali, że nie opłaca im się do tego dokładać. I żeby nie było, ja też wolę
    listy haseł albo tokeny.

    --
    Kojer