  • Data: 2009-05-05 05:54:03
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 maj 2009 22:35
    (autor Krzysztof Drewicz
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@l...gdzies.tam>):

    > Oj, a jak pierwszy raz je aktywowałem (a dawno temu to było, jeszcze 20%
    > na emax było) to tak mnie 'z pacierza' odpytano że po prostu wymiękłem,
    > najlepiej było na nr telefonu służbowego:
    > -Pan podał inny nr na umowie
    > -Ale dokładnie taki 0-22 xyz...
    > -Nie proszę Pana, podobny, ale trochę z początku inny...
    > -AAAAA +48 22 xyz
    > -Właśnie taki

    No i OK, też nie zawsze pamiętam dokładnie który telefon podaję.

    > No i po takim odpytaniu bank już ma prawie pewność że to ta sama osoba
    > rozmawia i trzyma hasła, która wypełniała wniosek.

    No ale popatrz ile musi być zbiegów okoliczności:

    a) zamawiasz hasła i włamywacz wie, kiedy hasła zamawiasz
    b) zaczaja się przy skrzynce przez kilka dni i je kradnie
    c) zna Twoje dane personalne
    d) ma konto na słupa

    No więc właśnie.

    --