    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność KK powyżej limitu
    Date: Tue, 9 Oct 2012 09:09:18 +0200

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Tue, 09 Oct 2012 07:52:08 +0200, TrzyLinie napisał(a):

    > Czy zechciałbyś podać listę nazw kart wraz z nazwami banków, w których
    > udało Ci się wykonać
    > pojedynczą transakcję powyżej limitu kredytowego? To także prośba do
    > innych, którym się to
    > udało.

    > Citi, mBank, Multibank. Raiffeisena nie testowałem, ale infolinia kiedyś
    > twierdziła, że się da.

    Do podanych dokładam kartę ING VC (jak sądzę dotyczy to wszystkich
    kredytówek ING, choć innych nie miałem okazji testować). Natomiast gdyby
    ktoś naprawdę tego potrzebował, to warto się upewnić także na infolinii
    banku, czy obecnie nadal tak to zadziała.

    Raiffeisena także nie testowałem i nie będę miał takiej możliwości (używam
    jej wyłącznie do przelewów, poza tym notorycznie się natykam na jakiś limit
    pojedynczej transakcji 20k lub 25k ustawiany chyba na POSach (?)).