eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatność kartą Re: płatność kartą
  • Data: 2005-02-12 17:53:21
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek napisał(a):

    >> Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
    >> Zgodził się.
    >
    > To ze sie zgodzil nie oznacza, ze nie moze reklamowac transakcji.

    Tak nie twierdzę ani nie twierdziłem. Reklamować zawsze może. Tylko po
    co, skoro powinien uderzyć (i co jest zupełnie logiczne) do operatora,
    który gubi własne pieniądze.

    Obrazowo.
    Jak zapłacę w sklepie za coś i zanim z niego wyjdę zgubią kwitek z moim
    podpisem i cośtam jeszcze i nie zechcą mnie wypućić (bo niby nie
    zapłaciłem), to też najpierw pójdę z dziobem do kierownika sklepu, a nie
    od razu zostawię towar i złożę reklamację w banku.

    >> Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
    >> jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.
    >
    > Operator nie jest centrum kart i czekow.

    Bez związku z tematem. Operator pobrał, operator nie ma. Wina operatora,
    nie klienta. Klient ma pretensje do operatora, a nie do banku.

    Operator niech się kłóci z kim chce i z czym chce o to, żeby dostać
    pieniądze które POBRAŁ Z KONTA KLIENTA.

    > Tak właśnie sądzę, że to tak się skończy. Ale to nie mój problem.
    > Skoro operator twierdzi, ze pieniadze na jego konto nie dotarly, to
    > skladam reklamacje w moim banku. Przeciez nie u operatora.

    Narazie nikt nic nie twierdzi, klient nawet nie spróbował uderzyc do
    operatora. Po cholerę z armatą na muchę?

    >> Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.
    >
    > Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii klienta.

    Szukanie środków w systemie operatora leży w gestii OPERATORA. Ja zgubił
    to niech sobie szuka. Klient zapłacił i de facto NIC NIGDZIE nie musi
    reklamować. Za burdel nie odpowiada.

    >> Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel
    >> uparcie twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
    >> upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...

    > No to przecież o tym mówię.

    Jak o tym mówisz? Radzisz mu od razu złożyć reklamacje w banku, jak on
    nawet nie spróbował do operatora uderzyć i wyjasnić po dobroci. On tylko
    sprawdził sobie (pewne w EBOKu), czy operator to widzi, nawet nie
    zasygnalizował mu problemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.02.05 18:28 Todi
  • 13.02.05 07:55 Seba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1