  • Data: 2012-07-19 22:00:15
    Temat: Re: płatność kartą - kurs PayPal czy wystawcy karty?
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ala.ma.asa gazeta.pl <a...@g...pl> napisał(a):

    > która opcja byłaby dla mnie bardziej korzystna i ew. dlaczego?

    Dawno nie płaciłem PP, ale skoro nikt nie pisze to opiszę co pamiętam :)

    Wybierając kurs PayPala zyskujesz pewność ile zapłacisz w momencie płatności,
    a karta obciążana jest w PLN.

    Wybierając kurs Wystawcy grasz w loterię czy kurs organizacji do przeliczenia
    LIT na EUR, a potem kurs sprzedaży banku EUR na PLN będzie w sumie niższy od
    zaproponowanego kursu PayPala.

    Nie ma odpowiedzi z góry co będzie lepsze, zwłaszcza w czasach, gdy waluty
    dziennie potrafią się wahać +/-2%.