    From: pavlo <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność kartą - kurs PayPal czy wystawcy karty?
    Date: Fri, 20 Jul 2012 06:11:20 -0700 (PDT)

    > chyba ze jest to karta [fanfary] Polbanku.
    > Wtedy mozna smialo zdac sie na kurs organizacji platniczej. (no chyba ze nagle
    nastapi gwaltowna zmiana kursu na nasza niekorzysc;)

    Hmm ostatnio płaciłem jakoś ok 2,33$ własnie kartą Polbanku i
    sprawdzałem sobie kurs na stronie mastercarda i wyszło mi że taniej
    będzie właśnie wg tego kursu niż kursu Paypal. Jak mi karte obciążyli
    to wyszło niemalże identycznie jak chciał Paypal.

    Po za tym sprawdzałem sobie inne transakcje zagraniczne z KK Polbanku
    i doszedłem do wniosku że wcale nie odą one wg kursu Mastercarda z ich
    strony tylko jest to z tego co pamiętam wyliczenia jakieś 1,5%
    więcej.