  • Data: 2009-10-06 12:44:48
    Temat: Re: platnosc karta mbanku via internet - jaki kurs?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 20:20:08 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > mbank;
    > gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to
    > po kursie sprzedaży euro tego dnia ?

    Jeżeli płacisz w ryanair to popieram, ale jeżeli nie i masz możliwość to
    załóż konto w polbanku i weź VE i wtedy dopiero będziesz miał dobre
    kursy :)
    Wracając do mbanku to właśnie się logowałem i masz z historii

    01.10/05.10 - 45,00 EUR = 195,34 PLN
    30.09/02.10 - 83,87 EUR = 364,48 PLN

    a teraz taki mały kwiatek, bo jak się wybiera lot z polski to ryan
    przelicza i podaje złotówki i mimo, że dostałem obciążenie w PLN w
    szczegółach mam wartość w euro. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem:

    30.09/02.10 - 140 PLN = 33,96 EUR

    jakby tam można było zawsze, to bym się całkowicie, na kursy ryana
    przerzucił ;)

    Xenocide