  • Data: 2003-11-04 08:52:05
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Nov 2003 00:31:08 +0100, "david"
    <d...@W...fm> wrote:

    >hahaha

    >musisz być z tego dumny - prawda ?!

    Nie, nie jestem. Natomiast Ty chyba masz kompleksy, bo chwilke
    wczesniej zarzucałeś mi, że mnie na coś nie stać.

    >wow, jaki ty szczęściaż jesteś.... pochwal się co masz jeszcze, tak żeby
    >każdy ci zazdrościł....

    Nie każdy, tylko niekompetentni pracownicy stacji benzynowej.

    >i ja tu jestem niekompetentny ???? hahaha

    Tak, jesteś niekompetentny. Piszesz o rzeczach, o których nie masz
    pojęcia. Zdradziłes juz, że w pracy masz terminal BZ WBK. To C.A.
    wymusza autoryzację każdej karty, niezależnie od jej wypukłości.

    >piszesz o sobie ???
    Nie, za to jak widze masz duże kłopoty z rozumieniem treści tekstu w
    języku polskim.
    --