  • Data: 2005-04-21 12:59:54
    Temat: Re: platnosc w EasyJet ("VISA debetowa")
    Od: "anemon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy kupowałem bilety lotnicze w EasyJet (polecam!) to musiałem dopłacić 6.50
    > EUR za to że nie mam debetowej karty VISA.  Jaka (która) mogłaby im pasować?
    > Electronki nie wchodzą ("numer nie odpowiada typowi")
    > K.

    Sprawa jest bardzo prosta: EasyJet pobiera te oplate od kazdej platnosci karta
    platnicza. W potocznej mowie, po angielsku credit card to karta platnicza.
    EasyJet nie ma zadnej mozliwosci stwierdzic, czy numer karty, ktory podajesz to
    karta debetowa, kredytowa czy charge. Zaplacilbys 6,50 euro nawet, gdybys uzyl
    karty debetowej. Dla nich to wszystko jedno.

    pzdr
    anemon