  • Data: 2012-08-29 12:21:38
    Temat: Re: platnosc za zakupy w USA w sklepach internetowych
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-29 12:06, krzysztofsf pisze:

    > O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
    > do Pay Pal i placic za ich posrednictwem (kurs PayPal chyba jest do
    > tego lepszy od Aliorowego - w dodatku w A chyba jest podwojne
    > przewalutowanie)

    Dzięki za odp. ale sporo tego "chyba":
    Moje wątpliwości:
    1) Nie wiemy czy płatność PyPal zaliczą do programu premiowego 5%.
    2) kurs PayPal mi wyliczył na 3,44 a na stronie Synca widzę w tabeli
    3,3805. Więc jest odwrotnie niż piszesz, chyba że czegoś nie wziąłem pod
    uwagę (podwójne przewalutowanie?)
    3) zawężam sklepy tylko do tych które przyjmą płatność PayPal

    Ponawiam pytanie: czy ktoś płacił zagranicą przez net debetówką Synca?

    pzdr
    Zyga