  • 1. Data: 2012-08-29 12:01:32
    Temat: platnosc za zakupy w USA w sklepach internetowych
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Jaką metodę polecicie do płatności za zakupy w sklepach internetowych w
    Stanach?
    Pierwszy do głowy przyszedł mi Alior Sync ze zwrotem 5%. Ale czy da radę
    tam zapłacić debetówką? Czy ktoś to testował?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-08-29 12:06:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 12:01, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Pierwszy do głowy przyszedł mi Alior Sync ze zwrotem 5%. Ale czy da radę
    > tam zapłacić debetówką? Czy ktoś to testował?

    O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
    do Pay Pal i placic za ich posrednictwem (kurs PayPal chyba jest do
    tego lepszy od Aliorowego - w dodatku w A chyba jest podwojne
    przewalutowanie)

  • 3. Data: 2012-08-29 12:21:38
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 12:06, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > do Pay Pal i placic za ich posrednictwem (kurs PayPal chyba jest do
    > tego lepszy od Aliorowego - w dodatku w A chyba jest podwojne

    Dzięki za odp. ale sporo tego "chyba":
    Moje wątpliwości:
    1) Nie wiemy czy płatność PyPal zaliczą do programu premiowego 5%.
    2) kurs PayPal mi wyliczył na 3,44 a na stronie Synca widzę w tabeli
    3,3805. Więc jest odwrotnie niż piszesz, chyba że czegoś nie wziąłem pod
    uwagę (podwójne przewalutowanie?)
    3) zawężam sklepy tylko do tych które przyjmą płatność PayPal

    Ponawiam pytanie: czy ktoś płacił zagranicą przez net debetówką Synca?

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2012-08-29 12:59:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 12:21, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > 2) kurs PayPal mi wyliczył na 3,44 a na stronie Synca widzę w tabeli
    > 3,3805. Więc jest odwrotnie niż piszesz, chyba że czegoś nie wziąłem pod
    > uwagę (podwójne przewalutowanie?)

    Nie zauwazylem w ich dokumentach podwojnych przewalutowan i brak oplat
    za platnosci w innej walucie niz euro. Moze w takim razie sie oplacac
    placic PayPal od razu w USD. Mam tak ustawione w karcie Polbanku.

    > 3) zawężam sklepy tylko do tych które przyjmą płatność PayPal

    Ciekawe, czy znajdziesz takie, ktore w USA tego nie obsluguja?
    Paypal jest bezpieczniejszy, tak przy okazji, niz placenie
    bezposrednio karta poprzez niewiadomego posrednika.

  • 5. Data: 2012-08-29 14:24:22
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 12:06, krzysztofsf pisze:> On 29 Sie, 12:01, Zyga
    <z...@w...pl> wrote:

    > O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
    > do Pay Pal

    Wg tego co tu wyczytałem nie uznają PayPal
    http://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-necie-
    karta-Alior-Sync-Mozesz.html

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2012-08-29 15:00:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 14:24, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > <z...@w...pl> wrote:
    >
    >  > O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte

    No to kicha.......

  • 7. Data: 2012-08-29 17:40:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 15:00, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    PayPalhttp://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-
    necie-karta-Alior-Sync-...

    > No to kicha.......

    W uzupelnieniu.
    Niektore sklepy moga Cie zaskoczyc tym, ze beda mialy Pay Pal jako
    akceptanta kart kredytowych, takze dla nielogujacych sie do PayPal.
    Moja pierwsza platnosc w chinskim (nieebayowym) sklepie odbyla sie
    poprzez PayPal - wklepalem dane karty i maila w podanym przy platnosci
    formularzu.