  • Data: 2009-10-04 15:03:11
    Temat: Re: płatności kartami w euro - zestawienie
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopiero Ty mi zwróciłeś uwagę - DC faktycznie ma rewelacyjne kursy...
    > 22/08/09
    > 1 EUR DC = 4,2129 (po prowizji)
    > 1 EUR NBP = 4,2268
    >
    > Wychodzi na to, że DC sprzedaje waluty sporo poniżej kursu średniego NBP...

    To chyba niemożliwe. Zaksięgowali transakcje w sobotę (22 Sierpień)?
    21go kurs średni NBP był 4,12, więc na pewno nie sprzedają walut poniżej średniej
    NBP.

    Z tym, że nawet pomijając ten fakt kursy po których DC rozliczył były dobre. Citibank
    21go Sierpnia
    sprzedawał EUR po 4,29pln a Multibank po 4,20pln, więc jeśli DC rozliczył to po 4,21
    już z 1% prowizją
    to bardzo dobrze na moje.