  • Data: 2010-02-07 15:42:59
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba, czyli Michal_Ko,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ale my nie do końca o tym :)

    jak tak; to była przenośnia :-)

    > Chodziło o to, że państwo wtrąca się w
    > funkcjonowanie sklepów- to napisałem, że nawet gdyby się nie wtrącało
    > to sklep jest jeszcze zobowiązany umowami z organizacjami płatniczymi.

    > Tak- i w wolnej Polsce miałby spore pole do popisu- gdyby udowodnił
    > przed sądem, że sprzedawca umyślnie i ze swojej winy (a nie strony
    > "zewnętrznej") nie zaakceptował mu karty, którą- zgodnie z umowami-
    > powinien.

    Zgadza się, dopóki nie będę sądzić się,
    że oparzyłem się gorącą kawą z McD,
    dopóty nie znajdzie się nikt,
    co będzie robił raban o takie drobnostki :-)
    Bo jak do tej pory, to kupuję tak to, na co mam ochotę/potrzebę
    i w takim wypadku idę bez zająknięcia do bankomatu :-)
    Chociaż coraz bardziej mam ochotę na powtórkę rozróby niepłacenia
    przez jednego prawnika(?)za przejazd "autostradą" do Krakowa :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek