  • Data: 2010-02-08 22:29:12
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ranger" <n...@f...pl> wrote in message news:4b704d9d@news.home.net.pl...

    > argumentami klienta są pieniądze które może / nie musi wydać w danym
    > sklepie.
    > argumentem sklepu jest to, że przy sprzedaży kartą koszt takiej
    > transakcji jest na tyle duży w stosunku do ew. zysku, że prościej jest
    > odmówić sprzedaży.
    > Informacja o doliczeniu prowizji jest wyraźnie widoczna więc nie ma
    > sytuacji kiedy dowiadujesz się o tym po zakupach.
    > Jak widzisz sam decydujesz o tym czy twoją "karetą" ktoś dziś
    > przeciągnie przez szczelinkę czy nie.
    > A swoją drogą jak myślisz ile sprzedawcy komputerów mają "zysku" na
> [...]

    Problem w tym, ze ja nie mam pretensji do skp;eu czy klienta.
    To banki chca by jak najwiecej tranzakcji bylo bezgotowkowo.
    Nikt dajac mi karte w banku nie wspominal, ze moge spotkac sie z sytuacja,
    ze skpe doliczy sobie prowizje bo bank sobie dolicza... Rozumiesz?
    Bank daje mi karte za ktora wiekszosc polakow placi roczna oplate, ksuja
    sklepy bo bank sciaga od sklepow prowizje za uzywanie karty. Co w tym
    nowoczesnego i fajnego? na szczescie placac gotowka nik nie dolicza
    dodatkowych prowizji... Poza bankami i instytucjami ktore przyjmuja oplaty
    za rachunki (tez powinno byc to zabronione! Jak mozna kogos karac za to, ze
    placi rachunek! Niezdziwie sie jak nastepnym ruchem bedzie w Polsce
    pobieranie oplaty od prowizji:)))