  • Data: 2010-02-13 12:20:21
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przestancie juz pisac te bzdury. Jak sklepikarz sprzedaje towary z marza
    > 30%
    > to jest ok, a jak bank chce pozyczyc kase na 20% to juz jest lichwa i
    > zabrania sie tego ustawowo.

    Bo jak bys troche wiecej poczytal to bys wiedzial, ze pieniadz to nie to
    samo co towar w sklepie.
    Tak samo jak rynek nieruchomosci nie zadzi sie tymi samymi prawmi co rynek
    spozywczy czy agd...

    > Najwiecej krzycza nt. wysokosci prowizji ci ktorzy nie akceptuja platnosci
    > kartami i mimo wszystko maja ceny wyzsze niz w sklapach gdzie mozna
    > zaplacic karta.

    A tego to juz nie wiem.

    > Jestem pewien, ze gdyby ta prowizja spadla np. o 1% to ceny nie zmienily
    > by sie wcale, a przy obecnych warunkach bank od kazdej platnosci zwraca mi
    > 1%. Sklepy gdzie kart nie przyjmuja staram sie omijac szerokim lukiem :).

    A mi to zwisa, bo w mniejszych sklepach staram sie placic zawsze gotowka.
    Mi gotowka nie uwiera w porfelu:)
    Poza tym mam nadzieje, ze nigdy karta nie wyprze gotowki! Bo to bedzie
    zonaczala ze zostalismy ubezwlasnowlnieni przez banki.