  • Data: 2012-11-16 23:30:13
    Temat: Re: po co im te dane?
    Od: www2 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem jak w payu, ale pare lat temu placilem sobie za doladowanie skype
    na onecie, a wtedy karty obslugiwal dotpay...

    bylo cos kolo 22:30, zaplacilem i juz mialem isc spac...

    dzwoni komorka i pan z dot pay! bo wykryli, ze podalem im po 3 znaki w imieniu
    i nazwisko (podalem poczatek typu ada kow od adam kowalski np. ;) )
    - i gostek zaczal mnie straszyc, czemu podalem nieprawidlowe dane im, ze zgodnie
    z ue bla bla bla musze podawac im prawidlowe dane i musi to zglosic na policje :-)

    wysluchalem go, po czym stwierdzilem, ze to ze im wpisalem skrocone dane, to nie
    znaczy, ze polcard tez takie dostal - bo skad on wie co wpisalem polcardowi?

    troche sie zbil z tropu i prosil o wpisywanie pelnych danych bla bla bla...

    paranoja - oni sa tylko - tylko - posrednikami - w razie problemow i tak maja
    (policja) pelne dane wlasciciela karty, ip, i inne dane