    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Thu, 3 Aug 2006 20:49:16 +0200

    Witam

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
    news:eatdtg$12mu$1@main.viknet.pl...

    > Często nagle chcesz coś kupić, a nie chce się szukać bankomatu, czy
    > wcześniej przygotowywać gotówki w inny sposób.

    Mozesz zaplacic przeciez debetowa karta. Gdzi tu przewga KK nad debetowa?

    > Mam kartę i wydaję choćby 1000 zł na aparat - w każdej chwili. NIe jest
    > też obciązane wówczas moje konto osobiste. Spłacę taki wydatek dużo
    > później (zdążą wpłynąć już 2 pensje). Wyjaśnię, że termin spłaty ustawiłem
    > na koniec miesiąca - po wypłacie).

    Czyli kupujesz pod wplywem impulsu, nie zastanawiajac sie nad zakupem.
    Generalnie zaczynasz wydawac wiecej niz gdybys nie mial KK bo wtedy
    bys sie zastanowil czy jak kupie ten aparat to reszty pensji wystarczy.
    Teraz
    sie nie zastanawiasz bo i po co? Przeciez do czasu splaty KK "wplyna 2
    pensje". Byc moze moglbys kupic ten aparat taniej w sklepie gdzie
    nie sa akcpetowane karty, itd.
    Sam troche pouzywalem karte obciazeniowa i zaczalem jednak
    wiecej wydawac, bo przeciez mialem 2 pensje do splaty. Obecnie
    raczej nie uzywam.

    Pozdrawiam

    Marcin