    From: donquijote <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Thu, 03 Aug 2006 21:58:29 +0200

    Catbert napisał(a):

    > Jeżeli bierzesz pod uwagę tylko "kredytowość" - to masz do dyspozycji
    > większą ilość środków - co może przydać się w okolicznościach
    > nieprzewidzianych.
    [...]
    > Oczywiście prawdziwy gentleman nie potrzebuje żadnej karty - ale to już
    > inna historia.

    Zgadzam się z przedmówcą. Prawda jest taka, że posiadanie kk jest po
    prostu wygodne i przyjemne. Przy wyjeździe zagranicznym na wczasy mam
    rezerwę gotówki na nieprzewidziane wypadki. Nie noszę przy sobie dużych
    pieniędzy a zawsze mam kasę na wszelkie potrzeby. Nie wiem, jestem może
    rozsądny, ale nie korzystam z oprocentowanego kredytu, nie dokonuję
    kartą spontanicznych zakupów na duże kwoty, korzystam jedynie z grace
    period. I takie korzystanie z karty jest jak dla mnie ok. Jeśli ktoś
    szuka jakichś super-hiper użyteczności kk to ich nie znajdzie. Karta
    kredytowa to jest taka trochę bardziej rozbudowana debetówka.

    pozdrawiam
    donquiote