  • Data: 2006-08-03 22:30:48
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:eatsok$ehl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chyba 900PLN podstawowa, 400PLN dodatkowa.

    Oj czyli jednak w miare symbolicznie. Myslalem, ze to sa wyzsze
    oplaty. Przy platynowych typowa oplata to 0,5k.

    > Myślę, że jak się zacznie odchudzać, to te 900PLN zaoszczędzi
    > rocznie.
    > Z drugiej strony nie rozumiem dlaczego ta karta ma być płatna???

    Nie wiem, ja nie znam zadnego posiadacza. Moze to tylko taka cena
    "w cenniku", a praktyka jest inna? Jest ich w koncu tak malo, ze
    nie stanowi to istotnego zrodla przychodow dla banku, no chyba ze
    uzytkownicy jednak korzystaja z uslug dodatkowych i bank nie chce
    zbyt duzo dokladac. :)

    Ludzie nie chca zmieniac ze zwyklej na zlota, czy na platynowa, bo
    sa drozsze, a naprawde nie kazdego wzrusza kolor plastiku. Gdyby
    nie to, to juz byc moze polowa uzytkownikow miala by platynowe lub
    zlote.
    Dodatkowo te najzwyklejsze karty sa roznorodne i ciekawe
    plastycznie, a te zlote i platynowe - tragedia, w znaczeniu
    monotonia wygladu. A najczesciej robia problemy aby zlota wydac na
    plastiku normalnej i trzeba za tych "chodzic". I jeszcze sie
    oburzaja.

    > Dla jednych tak, dla innych nie. Niektórzy chcieliby mieć taką
    > kartę jak "Kondrat. Marek Kondrat." ;))))

    Ta postac ma World Signie ? :-)

    > P.S. Chyba się myliłem co do ilości wydanych kart w Polsce (o
    > ile źródło pewne):
    > http://e-karta.pl/3350.php

    Aha, ponad seteczka. I tak niewiele, ale ciekawe kto to ma :-)))

    marekz