    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Fri, 4 Aug 2006 00:54:16 +0200

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
    news:eattsk$lv2$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak coś mi się zdaje, że prawdziwy VIP będzie miał zwykłą, tanią
    > kartę, bo
    > ma mu służyć do płacania (niekoniecznie wydawania nie wiadomo
    > ile, bo akurat
    > to niewielka sztuka), a nie do szpanowania kolorkiem, nadrukiem
    > czy czymś
    > tam jeszcze.

    Wiesz, to jeszcze zapewne zalezy od stylu uzywania karty. Jesli na
    tej wyzszej oprocentowanie jest chocby o 1% nizsze, to przy stalym
    zadluzeniu karty na 20k jest to juz 200zł roznicy na samych
    odsetkach. Jesli g-p jest dluzszy tez przeklada sie to na roznice
    w koszcie. Plus do tego zazwyczaj jakis lepszy pakiet uslug
    dodatkowych (czasem nawet one wystarcza za argument).
    Jesli wiec ktos ma zwyczaj optymalizowania swojego postepowania,
    moze pragmatycznie wybrac karte platynowa zamiast zwyklej czy
    zlotej. Poza tym bedzie podlegal presji banku, ktory bedzie mu
    wciskal kolejne karty.

    Ale na litosc boska, nie bedzie chyba sadzil, ze to podwyzszylo
    jego prestiż. :-)))

    marekz