  • Data: 2006-08-04 07:22:19
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    karta kredytowa w relacji z debetowa jest:
    - wygodniejsza (akceptuja prawie wszedzie)
    - BEZPIECZNIEJSZA (nie ma pinu)
    - stanowi o twojej wyplacalnosci zawsze i wszedzie
    - dostajesz darmowy kredyt na jakies 20-50dni, rozliczasz sie z bankiem raz
    na miesiac
    - zablokowana kasa w razie problemow to nie twoja kasa i nie twoj problem
    - dla mnie kredytowka to swietny sposob na kontrolowanie wydatkow, od reki
    mam listo co gdzie, kiedy i za ile kupilem
    - czasem przy drozszych kartach dostaje sie calkiem niezle ubezpieczenia i
    opcje zbierania punktow badz mil.

    kredytowka bije na glowe debetowke wszystkim po za tym ze nie oplaca sie
    wyplacac na nia kasy z bankomatu bo odsetki sa liczone od razu. Gdyby nie to
    w ogole bym nie potrzebowal debetowek.