  • Data: 2005-10-07 22:27:28
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gg <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):

    > Każde dziecko wie, że droższe. Ale niektórzy lubią przy płatności wyjąć KK.
    > Wtedy czują się... lepsi od tych co wyciągają z kieszeni gotówkę. Chociaż
    > są gorsi bo biorą w tym momencie kredyt. Poczekaj aż kiedyś niechcący
    > spóżnisz się ze spłatą całości zadłużenia. Wtedy rąbną Cię na lepszą kasę.

    Nie strasz mnie! Oby nie każde dziecko, oby nie moje. Pozostaje mi mieć
    nadzieję, że moja pociecha będzie potrafiła radykalnie lepiej kalkulować niż
    autor tej wypowiedzi.

    Tomek

    Ps. Cholera, nie przypuszczałem, że mały kawałek plastiku może w ludziach
    takie kompleksy wywoływać... Człowiek nie zastanawiając się wyjmuje kartę,
    płaci, a obok jakże bogate i dramatyczne tło społeczne się rysuje :^)