  • Data: 2005-10-14 04:57:34
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} <Użytkownik "Poke"
    <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl%> napisał(a) w

    > Dla mnie karta debetowa posiada mozliwosc skorzystania z dodatkowego
    > debetu przyznanego przez bank - ja znam taka definicje, mam nadzieje ze
    > sie nie myle.

    Umówmy się: dla Ciebie i tylko dla Ciebie. W dyskusji z innymi posługuj się
    prawidłową definicją.

    Zamiast wikipedii, gdzie każdy może napisać dowolną bzdurę, sugeruję jednak
    czytać fachowców:
    http://www.polcard.com.pl/podstrona.php?m=karty&s=k_
    typy#debet
    http://www.kartyonline.net/faqy.php?k=1

    > PS.
    > Daruj sobie ironie, mnie to nie rusza.

    Zauważyłem, jesteś impregnowany. Na ironię i argumenty.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.