  • Data: 2005-11-24 21:17:52
    Temat: Re: po co komu kk - dywagacje [dlugie]
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/24/2005 7:16 PM, yayco wrote:
    > 2005-11-24 19:00- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Catbert, gdy pisał(a):

    > Obawiam się nonszalancko mieszasz rodzaje kart z ich wyglądem.
    > Ten link powinien być codziennie przypominany:
    > http://glinki.com/?l=kjzxaz.
    > I powinien być zakaz wypowiadania się na temat rodzajów kart bez
    > poświadczonego zapoznania się z tam zawartymi informacjami. ;-p

    Tak, posługuję się kolokwializmami, jestem nieprecyzyjny - co nie
    zmienia faktu, że jest różnica pomiędzy funkcjonalnością kart
    kredytowych i niekredytowych. Karta obciążeniowa też jest specyficznym
    rodzjem karty kredytowej - co chociażby ujawnia się na etapie decyzji o
    jej przynaniu.

    Mam nadzieję, że nie nosisz spisu kart z oznaczeniem, które są kredytowe
    - które nie. Sprzedawca w miejscu, w którym jest to istotne też powinien
    to wiedzieć, o ile jest profesjonalistą.

    Pzdr: Witek