eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipo jakim czasie zamkna mi konto? › Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
    Date: Fri, 19 Sep 2003 21:28:25 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 24
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bkfkss$me6$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <bkcbq0$os4$1@atlantis.news.tpi.pl> <bkch3c$irf$1@news.onet.pl>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <bkck6f$qiu$1@news.onet.pl>
    <d...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-bem-1.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1063999196 22982 62.121.80.22 (19 Sep 2003 19:19:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Sep 2003 19:19:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1196
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260283
    [ ukryj nagłówki ]

    Eee - to wszystko nic.

    Jeżeli ktoś zauważył to w innym wątku pisałem o nie sfinalizowanej (nie
    podpisałem umowy - uff) próbie otwarcia konta Aquarius w Multibanku. Inni
    NEWSowicze zarzucali mi, że opowiadam bajki i żebym nie słuchał tego co mówi
    infolinia Multi (tylko na "żywo" jest OK) a doradca (doradczyni) w oddziale
    który przedstawił mi interpretację przepisów to chyba jakiś pokręcony musiał
    być. Jako, że byłem dzisiaj niedaleko oddziału Multi na Senatorskiej to
    postanowiłem zajrzeć i przekonać się czy inny doradca na "żywo" powiedzą coś
    innego niż infolinia i tamta doradczyni (pozdrawiam ją :) ). W oddziale
    okazało się, że ... MAM OTWARTY RACHUNEK. Cała sprawa działa się w lutym
    tego roku i powtarzam - NIE podpisałem umowy i na moich oczach wydrukowany
    wniosek (który wypełniłem przez WWW) powędrował do niszczarki. Dzisiaj Pani
    "za ladą" uprzejmie poinformowała mnie też, że naliczyło mi się już 86 PLN
    opłat i żebym lepiej coś z tym zrobił !!!!!! :)
    Ani ta uprzejma Pani ani Infolinia nie mogli/chcieli mi pomóc twierdząc że
    taka jest procedura a raczej jej brak (ciężko przewidzieć procedurę na
    zamknięcie rachunku, którego teoretycznie nie otworzyłem :)))))) ) i żebym
    napisał prośbę i złożył do rozpatrzenia.
    Delikatnie mówiąc wk..... się

    ŻENADA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1