  • Data: 2006-12-30 23:05:42
    Temat: Re: poczatki
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-12-29 12:02, eusenet wrote:
    > Zainteresowaly mnie natomiast fundusze inwestycyjne. Widze, ze mam do
    > wyboru f. stabilnego wzrostu i f. zrownowazone.
    > Czy gdzies moge cos wiecej o tym przeczytac? Informacje na stronach
    > bankow zdaja mi sie takie subiektywne ;)

    To ja Ci jeszcze bardziej subiektywnie poradzę wizytę u doradców. Ja się
    umówiłem w OpenFinance i koleś dał mi naprawdę dobry pomysł. I - co
    najważniejsze - nic mnie to nie kosztowało.

    > I juz zupelnie na koniec - jaki jest Waszym zdaniem obecnie najlepszy
    > bank internetowy dla uzytkownikow indywidualnych? Jak sie wyjasni sprawa
    > procentow z pkt1 bede w stanie porownac oferty, ale chodzi mi takze o
    > komfort uzywania konta, prostote, niezawodnosc etc.

    Procenty, które chcesz liczyć - oprocentowania na koncie, to jakieś mało
    znaczące kwoty. Chyba, że obracasz b. dużymi pieniędzmi :). Ważniejsze
    będą te pozostałe elementy, które wymieniłeś.
    Ja mam trzy konta, używam dwóch. Inteligo tylko czasami. Przez chwilę z
    niego płaciłem, później zrobiłem Lukasa. Ostatnio używałem go kilka razy
    do płacenia kartą w internecie (niektóre transakcje w internecie
    rozliczane są jako gotówkowe i płacenie kartą kredytową jest mniej
    opłacalne). Lukas eKonto Pro jest drogie, jeśli nie masz odpowiedniego
    stanu konta i odpowiednich wpływów. Ale płatności w internecie są
    darmowe. Dodatkowo bankomaty Euronetu bez prowizji. Trzecie konto to
    Superkonto PKO BP z PKO Inteligo (dostęp przez internet). Dość drogie w
    utrzymaniu, ale tu mam kredyt mieszkaniowy, debet w koncie i kartę
    bankomatową z dość dużą bazą darmowych wypłat.
    Wszystkie obsługuje się przyzwoicie. Z mojego punktu widzenia Lukas jest
    najwygodniejszy. Proste w obsłudze to chyba wszystkie konta są. Nawet do
    najgorszych głupot się przyzwyczaisz :) Niezawodność. Ja nie mam
    problemów. Być może czasami nie działa, ale nie siedzę cały czas w
    internecie, żeby sprawdzać, czy interfejs www się nie sypnął... :)

    Pozdr.
    piwar.