  • Data: 2009-04-04 14:13:23
    Temat: Re: podatek giełdowy rozliczanie strat z lat ubiegłych
    Od: p <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 13:53, krzysiek <k...@g...com> wrote:
    > Ale przeczytałem gdzieś, że można odliczać nie więcej niż połowę strat
    > w jednym roku podatkowym.
    >
    > Moje pytanie brzmi; czy mogę sobie odliczyć całą stratę ?

    Nie jestem jakimś specjalistą ale według mojej wiedzy (proszę mnie
    poprawić jeśli coś źle piszę) poniesione straty można odliczać przez
    pięć kolejnych lat z zastrzeżeniem, że w pierwszym roku po danej
    stracie można odliczyć maksymalnie 50% strat z roku poprzedniego. W
    takim razie z roku 2007 możesz odliczyć nie 75,58 a jedynie 37,79. W
    sumie jeśli dobrze policzyłem możesz odliczyć 928,07, pozostałe 37,79
    dopiero w przyszłym roku :)

    pozdrawiam