  • Data: 2006-07-12 08:08:54
    Temat: Re: podpis "na dwie ręce"
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Witold Romaniak napisał:

    > Sorry, chodzi oczywiscie o konto bardziej firmowe, a konkretnie dla
    > wspolnoty mieszkaniowej. I nie chodzi o rozwiazania platne 200 PLN
    > miesiecznie (jak bodajze w VWBank), tylko cos zdecydowanie tanszego.

    "Moja" wspólnota ma w Nordei efirma pro, opłata 30 zł przelewy chyba
    0,50 zł i można zdefiniować dowolną
    politykę autoryzacji przelewów.
    No i jest marmurek jakby co.
    Bardzo wygodne, wg mnie, wyszukiwanie operacji na rachunku po nazwie
    kontrachenta, przydatne we wspólnocie :).

    pozdrawiam

    --
    Wojciech Zimkowski