eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodpis na karcieRe: podpis na karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Końrad N.S. <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podpis na karcie
    Date: Sat, 1 Nov 2008 21:48:37 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 26
    Message-ID: <geif8f$2qco$1@opal.icpnet.pl>
    References: <490b69b1$0$12158$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gefrra$i8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gehe6r$1tl6$1@opal.icpnet.pl>
    <gehtrt$56p$5@news.interia.pl> <geidm1$2pdu$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c65-247.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1225572431 92568 62.21.65.247 (1 Nov 2008 20:47:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Nov 2008 20:47:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 081101-0, 2008-11-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:460302
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:geidm1$2pdu$1@opal.icpnet.pl...

    >> kasjer w hotelu to idiota i jesli to byl hotel znanej marki, a polonusowi by
    >> sie chcialo, to jeszcze tego samego dnia by go a podskokach przepraszali.

    > uzasadnij, może masz rację.
    > bo wg mnie skoro w miejscu "authorised signature - podpis posiadacza karty"
    > ktoś umieścił "see id" to o taki podpis został poproszony.
    > ja u siebie w "authorised..." umieszczając "pocałuj mnie w tyłek" nie będę
    > zdziwiony, że kasjer zamiast całować mnie w owo miejsce poprosi, bym podpisał
    > się właśnie słowami "pocałuj mnie w tyłek".


    jeszcze co do marki hotelu:

    hotel jak hotel, sieciowy, doskonale rozpoznawalnej marka, kategoria *****.

    przy całej transakcji był obecny supervisor, szef całości guest service, i nie
    powiedział ani słowa podczas kasowania. kasjer i supervisor pracują tam do dziś.

    czy szef guest service to też idiota?


    K>N>S>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1